"Det här behöver väster"

Hej alla besökare!

***

Det kom inget inlägg förra veckan. Jag hoppades att jag skulle hinna, men det blev inte så.
Tyvärr.
***
Nu är jag i alla fall här igen och tänkte att vi kunde köra igång direkt!
***
Har ni hört talas om namninsamlingen och förhoppningen, att rusta upp Fågelvallen?
***
Inte?
***
Klicka HÄR i så fall.

***
Eller så kan vi öppna ögonen litta

 

***

Att kunna och verkligen sätta fart på någonting som faktiskt gynnar alla på
väster. Det har tagit fart och om det slår igenom, så kan studenter, familjer
och alla andra ta sin tid att vallfärda sig dit. Att lära sig alla möjliga
idrotter som skulle kunna utföras på Vallen. Utan några omvägar. En perfekt
plats för folkhälsan på väster.
***
Idrottslivet är verkligen viktigt. På alla möjliga sätt. Vad hade Zlatan gjort
utan fotbollsplanen, numera Zlatancourt, som fanns utanför hemmet. Utan fotbollen
hade det blivit andra vägar. Bara ett sådant exempel. Om man tänker efter så
finns exakt samma likheter med Fågelvallen. För människor som bor på Väster.

***
Och inte ska vi väl glömma bort skolan?
***
Ha lektioner på det bombnedslaget?
***

”Det här behöver väster” har jag fått höra på väster.
Från flera....

***
Jag kan bara hålla med dom orden och människorna
***

// Egil Wingbro

Kommentera här: